Belediye meclisi ile ilgili görevleri,Belediye encümeni ile ilgili görevleri,
Genel evrak kayıt ile ilgili görevleri,
CİMER ile ilgili görevleri,
Bilgi Edinme ile ilgili görevleri,
Çözüm Masası ile ilgili görevleri,
Evlendirme işlemleri ile ilgili görevleri,
İnsan Kaynakları ve eğitim ile ilgili görevleri,
T.C.
KARADENİZ EREĞLİ BELEDİYESİ
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
GÖREV YETKİ VE ÇALIŞMA YÖNETMELİĞİ
BİRİNCİ BÖLÜM
Amaç, Kapsam, Dayanak ve Tanımlar
AMAÇ
MADDE 1- Bu yönetmeliğin amacı; Karadeniz Ereğli Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğünün kuruluş, görev, yetki ve sorumlulukları ile çalışma usul ve esaslarını düzenlemektir.
KAPSAM
MADDE 2- Bu yönetmelik, Karadeniz Ereğli Belediye Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğünün kuruluş, görev, yetki ve sorumlulukları ile çalışma usul ve esaslarını kapsar.
DAYANAK
MADDE 3- Bu Yönetmelik 5393 Sayılı Belediye Kanunu ve diğer yürürlükteki mevzuat hükümlerine dayanılarak hazırlanmıştır.
TANIMLAR
MADDE 4- Bu yönetmelikte geçen,
Belediye : Karadeniz Ereğli Belediyesini,
Başkanlık : Karadeniz Ereğli Belediye Başkanlığını,
Müdürlük : Yazı İşleri Müdürlüğünü,
Personel : Yazı İşleri Müdürlüğünde görevli tüm personeli,
Meclis : Karadeniz Ereğli Belediye Meclisini,
Encümen : Karadeniz Ereğli Belediye Encümenini,
Komisyon : Karadeniz Ereğli Belediye Meclisi İhtisas Komisyonlarını ifade eder.
İKİNCİ BÖLÜM
Personel, Teşkilat ve Bağlılık
TEŞKİLAT
MADDE 5-
1- Yazı İşleri Müdürlüğünün teşkilat yapısı.
a) Müdür
b) Yazı İşleri Birimi
- Meclis
- Encümen
- Evrak Kayıt
c) İnsan Kaynakları Birimi
d) Evlendirme Memurluğu
e) Bilgi Edinme Birimi
2- Yazı İşleri Müdürlüğünün personel yapısı.
a) Müdür
b) Şef
c) Memurlar
ç) İşçiler
d) Hizmetli Personel
e) Diğer Personel
3- Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına İlişkin Esaslar çerçevesinde; birimlerin hizmet alanları, görev ve sorumluluklarına paralel olarak ihtiyaç duyulan nitelik ve sayıda, iş ve işlemlerin daha etkin ve verimli yürütülebilmesi için Müdürün teklifi ve Belediye Başkanının onayı ile hizmet gereği görevlendirilme yapılabilir.
4- Birimlerin iç organizasyon yapılarının teşkili, söz konusu birimde görev yapmakta olan kadrolu şefler dahil olmak üzere yönetici yardımcısı ve büro sorumlusunun görev, yetki ve sorumlulukları ilgili birim amirinin teklifi ve bir üst amirin onayı ile gerçekleştirilecek bir iç düzenlemeyle geçerlilik kazanır.
BAĞLILIK
MADDE 6- Yazı İşleri Müdürlüğü Belediye Başkanına veya görevlendireceği Başkan Yardımcısına bağlıdır. Başkan bu görevi bizzat veya görevlendireceği kişi eliyle yürütür.
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ
MADDE 7-
3- Genel Evrak Kayıt İle İlgili Görevleri
1) Gelen Evrak bölümü ile ilgili görevler aşağıdaki gibidir:
a) Belediyeye tüm özel ve tüzel kişilerden şahsen, KEP, posta, faks, kurye, kargo, tebligat, vb. yollarla gelen tüm başvuruları EBYS ortamında dokümanlaştırarak ilgili müdürlüklere havalesinin gerçekleştirilmesini sağlar.
b) EBYS sistemi üzerinden kaydı yapılan ve havale ettirilen fiziksel evrakların ilgili müdürlüğe ulaştırılmasını sağlar.
(2) Giden Evrak Bölümü ile ilgili görevleri aşağıdaki gibidir:
a) Kurum dışına gönderilecek evrakı, mümkün olması halinde en ekonomik yolu seçerek (posta, kurye, KEP, EBYS vb.) müdürlük kuryesi ile postaneye ve/veya kurum ve kuruluşlara zimmetle teslimini sağlar.
c) Yazı İşleri Müdürünün kendilerine tevdi ettiği görevleri tam ve noksansız olarak zamanında yapmakla sorumludur.
ç) Müdürlükçe verilen ve mevzuatın öngördüğü diğer görevleri yapar.
4- CİMER (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi) İle İlgili Görevleri
CİMER (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi) Sistemi üzerinden Belediyemize yönlendirilen başvuruları ilgili Müdürlüklere havale ettirmek ve Müdürlüklerce verilen cevap yazılarını sistem üzerinden sonuçlandırmak.
5- Bilgi Edinme İle İlgili Görevleri
6- Çözüm Masası İle İlgili Görevleri
Bilgisayar teknolojisi ve telefon vb. iletişim araçları ile Kdz. Ereğli Belediye Başkanlığı Çözüm Masasına müracaat edenlerin her türlü dilek, istek öneri ve şikayetleri kayıt altına alarak, her türlü dilek, istek öneri ve şikayetler konularına göre tasnif edilerek ilgili müdürlüğe iletmek ve cevabını takip ederek, sonucu başvuru sahibine bildirmek.
7- Evlendirme İşleri İle İlgili Görevleri
a) Resmi nikâh başvurularını almak, nikah işlemi için gerekli olan evrakın temin edilmesini sağlamak,
b) Başvurular hakkında yürürlükteki mevzuatın öngördüğü incelemelerin yapılmasını sağlamak,
c) İnceleme sonucunda evrakları tamam olan ve evlenmelerine yasal engel bulunmayan başvuru sahiplerine nikah günü vermek, Belediye Başkanının yetki verdiği yetkililerce nikah akdinin yapılmasını sağlamak,
d) Yapılan akitleri Nüfus Müdürlüğüne bildirmek,
e) Kdz. Ereğli Belediyesi Evlendirme biriminde yapılan nikah akitlerinin kayıt ve belgelerini mevzuata uygun olarak tutmak, arşivlemek ve muhafaza etmek,
f) Yürürlükteki mevzuatın öngördüğü diğer görevler ile amiri tarafından verilen görevlerin icra edilmesini sağlamak.
8- İnsan Kaynakları ve Eğitimi İle İlgili Görevleri
1- İnsan Kaynakları İle İlgili Görevleri;
a)Memur personelin kurum içi görevlendirme, kurumlar arası nakil, kadro değişikliği,
b)Açıktan atama ve geçici görevlendirme işlemlerinin yapılması, talep dilekçelerinin incelenip sonuçlandırılması, göreve başlayış işlemlerinin yapılması,
c)Memur personelin derece terfi ve kademe ilerlemesi, terfi tarihlerini belirten listelerin takibi, maaşa etki yapan kıdem ve hizmet yıllarının tespiti,
d)Memur personelin ücretsiz izin (askerlik, doğum, mazeret) sonrası göreve başlayış ve görevden ayrılış işlemlerinin yapılması,
e)Memur personel ile ilgili her türlü işlemlerin bilgisayar ortamında kayıt altına alınmasının ve bilgilerin muhafazasının sağlanması,
f)Memur personelin hizmet borçlanma ve intibak (S.S.K.,Bağ-Kur,Tahsil değişikliği, Askerlik süresi ve diğer mazerete dayalı süreler) işlemlerinin yapılması,
g)İlk ataması yapılacak memur personelin ilk işe giriş evraklarının temin edilerek atamasının yapılması ile ilgili işlemleri yürütmek,
h)Memur personelin fasılalar ile düzenlenmiş olan özlük dosyasında muhafazası gereken evrakların konu ve içeriklerinin esas alınarak arşivlenmesi,
i)Belediyemizden naklen giden ve Belediyemize naklen atanan memur personelin özlük dosyalarının gittikleri kuruma devren gönderilmesi, gelenlerin ise dosyalarının teslim alınması,
j)Mal Bildirim Formunun süresi içerisinde alınmasının sağlanması.
k)Bilgi Formu (ilk işe giriş) düzenlenmesini sağlayıp muhafaza edilmesi,
l)Emeklilik hizmet yıllarını tamamlayanların ve emekliye ayrılmak isteyenlerin emeklilik işlemlerinin yapılması,
m)Hizmet Belgelerinin düzenlenmesi,
n)Memurların özlük dosyalarının korunması ve kurum sicil numarası esasına göre düzenlenerek arşivlenmesi,
o)İzne ayrılan müdürlerin izinli olduğu süre içinde görevini yürütecek personelin görevlendirme işlemlerini yapılması,
p)Müdürlüklerin önerileri üzerine adaylıkta bir yılını tamamlayan başarılı memur adayların asaletlerinin tasdikini, başarısız olan adaylarında ilişiklerinin kesilmesi işlemlerini yapmak,
q)Vefat eden memurların dul ve yetimlerine maaş bağlanması ve sağlık yardımına ilişkin işlemlerin yapılması,
r)Personelin özlük hakları ve emeklilikle ilgili konularda Devlet Personel Başkanlığından görüş almak ve bu doğrultuda işlem yürütmek,
s)Stajyer ve hizmetli personele görev verilerek takibinin yapılması,
t)Memurların özlük haklarına ilişkin çeşitli kurumlardan gelen bilgi ve belge taleplerine gerekli yazışmalarla cevap verilmesi,
u)Özlük dosyalarının nakil, emeklilik, vefat, istifa vb. durumlarda sicil numarası sırası gözetilerek arşivlenerek muhafaza edilmesi,
v)Memur personelin Hizmet Görev Belgesi talebi karşılanması.
w)Memur personelin hizmet sendikalarına üye olma ve istifa etme aşamalarında gerekli mevzuatın uygulanması,
x)Açıktan Atanma, Kadro İhdas ve Kadro Derece Unvan değişiklikleri ile ilgili yazışmalarının yapılması,
y)5393 Sayılı Belediye Kanunun 49.maddesine göre sözleşmeli personel çalıştırılması hakkında gerekli işlemlerin yapılması,
z)İşçi personelin görevlendirme, emeklilik, hizmet akdi feshi, mahkeme yazışmaları, kadro değişiklikleri gibi özlük işlerinin yapılması,
aa) Engelli işçi, eski hükümlü ve terör mağduru kontenjanlarına alınacak işçilerin yasal çerçevede alım işlemlerinin gerçekleştirilmesi,
bb) Yeni işe alınan, işten ayrılan ve kadro değişikliği olan personelin işçi giriş ve çıkış bildirimlerinin her ay düzenli olarak yapılması,
cc)Yıllık izin onaylarını düzenleyip, tetkik edilerek onaylanması ve kayıtlara işlenmesi,
dd) İşçi Disiplin Kurulunu oluşturmak, disiplin kuruluna gönderilen evrak işlemlerini takip ederek gerekli iş ve işlemlerin yapılması.
ee)Çeşitli nedenlerden dolayı işten ayrılan işçi, memur ve diğer personelin işlemlerinin onaya sunulması,
gg) Belediye ve Sendikalar ile ilgili yazışmalar ve Toplu Sözleşmelerin yapılması,
hh) İşçi Sağlığı, İş Güvenliği Kurulu yazışmalarının hazırlanması,
2) Eğitim ile ilgili görevleri
a) Eğitim planı
Hizmet içi eğitimden beklenen amaçların gerçekleştirilmesi için izlenecek yolları gösteren eğitim politikasına ilişkin düzenlemeler, Müdürlüğün teklifi üzerine Başkan tarafından tespit edilir. Belirlenen politika çerçevesinde, diğer birimlerin görüşleri ile mevcut verilere göre belirlenecek ihtiyaçlar ve olanaklar göz önünde bulundurulmak suretiyle bir yıllık eğitim planları yapılması sağlanır.
b) Hizmet içi eğitim
Belediye personelinin, görevleri ile ilgili olarak personelin eğitim, ihtiyaç ve türüne göre, pratik ve teorik bilgi düzeylerinin artması amacı ile hizmet içi eğitim programları düzenlemek. Bu Programlarla, Belediye Personelinin üst görevlere hazırlanması ile hizmette verimlilik, etkinlik ve toplam kalitenin sağlanması amaçlanmaktadır. Bu kapsamda personelin Belediye bünyesinde ve/veya şehir dışında mahalli idare derneklerinin organize ettikleri eğitim seminerlerine katılmaları sağlanır. Belediye tarafından hizmet içi eğitim faaliyetlerinin yürütülmesi sağlanır.
c) Eğitim programı
9) Diğer görevleri
MÜDÜRLÜĞÜN YETKİSİ
MADDE 8- Yazı İşleri Müdürlüğü bu yönetmelikte sayılan görevler ile Belediye Başkanınca kendisine verilen tüm görevleri 5393 Sayılı Belediye Kanununa dayanarak diğer kanunlar çerçevesinde yapmaya yetkilidir.
MÜDÜRLÜĞÜN SORUMLULUĞU
MADDE 9- Yazı İşleri Müdürlüğü Belediye Başkanınca verilen ve bu yönetmelikte tarif edilen görevler ile ilgili yasalarda belirtilen görevleri gereken özen ve çabuklukla yapmak ve yürütmekle sorumludur.
YAZI İŞLERİ MÜDÜRÜNÜN GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
MADDE 10-
h)Belediyenin istihdam yönetimi, işgücü planlaması ve organizasyonu performans değerlendirme, öneri ödül sistemi, kurum personeline yönelik hizmet içi eğitim ve diğer eğitim faaliyetlerini yasal mevzuat çerçevesinde yönetimce belirlenmiş genel politika ve prensiplere uygun olarak planlamak, organize etmek ve yürütmek, bu amaçla öneriler hazırlamak, araştırmalar yapmak,
i)Tüm birimlerin uyum içinde çalışabilmesi için eleman seçim ve yerleştirmesini yapmak,
j)Kendisine bağlı elemanların eğitim ihtiyaçlarını tespit etmek ve eğitimleri sağlamak sureti ile birim içi verimi artırmak,
k)Personele yönelik verimi artırıcı çalışmalar yapmak,
l)Stratejik plan, performans programı, yıllık bütçe, faaliyet raporu ve iç kontrol sistemi çalışmalarını yürütmek.
ŞEFİN GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
MADDE 11-
MADDE 12-
almak, gelen evrak defterine kaydetmek,
10.Birimden çıkan evrak, doküman vb. yazışmaların resmi yazışma kuralları yönergesi esaslarına uygunluğunu kontrol ettikten sonra, giden evrak defterine kaydederek, ilgili yere gönderilmesi sağlamak,
HİZMETLİLERİN GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
MADDE 13-
a) Müdürlüğün her türlü temizliğini yapar veya yaptırır.
b) Belediye içi ve dışı evrakların dağıtımını yapar.
MADDE 14-
a)Belediye Encümen çalışmaları ile ilgili görevleri, bu yönetmeliğin 7. maddesinin 2.fıkrasında belirlenmiş esaslara göre yürütülmesinden amirlerine karşı sorumludur.
b)Genel Evrak Kayıt İle ilgili görevleri bu yönetmeliğin 7. maddesinin 3.fıkrasında belirlenmiş esaslara göre yürütülmesinden amirlerine karşı sorumludur.
c)CİMER ile ilgili görevleri bu yönetmeliğin 7. maddesinin 4.fıkrasında belirlenmiş esaslara göre yürütülmesinden amirlerine karşı sorumludur.
d)Bilgi edinme ile ilgili görevleri bu yönetmeliğin 7. maddesinin 5.fıkrasında belirlenmiş esaslara göre yürütülmesinden amirlerine karşı sorumludur.
e)Çözüm masası ile ilgili görevleri bu yönetmeliğin 7. maddesinin 6.fıkrasında belirlenmiş esaslara göre yürütülmesinden amirlerine karşı sorumludur.
f)Evlendirme İşleri ile ilgili görevleri bu yönetmeliğin 7. maddesinin 7.fıkrasında belirlenmiş esaslara göre yürütülmesinden amirlerine karşı sorumludur.
MADDE 15-
a) Yazı İşleri Müdürlüğünün görevleri arasında bulunan insan kaynakları ve eğitim ile ilgili görevlerin zamanında hatasız yürütülmesinden sorumludur.
MADDE 16-
4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında vatandaşların demokratik ve şeffaf yönetimin gereği olan eşitlik, tarafsızlık ve açıklık ilkelerine uygun olarak bilgi sahibi olmalarını sağlamak amacıyla;
1) "4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu" çerçevesinde oluşturulan Bilgi Edinme Birimi'nde, vatandaşların şahsen ya da posta ve internet aracılığıyla yaptığı başvuruları Bilgi Edinme Hakkı Kanunu'nun Uygulamasına İlişkin Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmeliğin 14.maddesi doğrultusunda kontrol ettikten sonra kayıt altına alıp, ilgili birimlere sevk edilmesini sağlar.
2) Bilgi Edinme Hakkı Kanunu'nun Uygulamasına İlişkin Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmeliğin 18. ve 20.maddeleri çerçevesinde ilgili birimlere gönderilen başvurulara cevap verilmesinin takibini yapar.
3)İlgili Müdürlük tarafından başvuru sahibine gönderilmiş olan cevap yazılarının bir nüshasını muhafaza eder. Sadece İnternet üzerinden yapılan başvuruların İlgili Müdürlükler tarafından hazırlanan cevap yazılarını elektronik ortamda başvuru sahibine bildirir.
DÖRDÜNCÜ BÖLÜM
Görev ve Hizmetlerin İcrası
GÖREVİN PLANLANMASI
MADDE 17- Yazı İşleri Müdürlüğündeki iş ve işlemler müdür tarafından düzenlenen plan dahilinde yürütülür.
GÖREVİN YÜRÜTÜLMESİ
MADDE 18- Müdürlükte görevli tüm personel, kendilerine verilen görevleri yasa ve yönetmelikler doğrultusunda gereken özen ve süratle yapar.
ORTAK HÜKÜMLER
MADDE 19- Yazı İşleri Müdürlüğünde çalışan tüm personel;
BEŞİNCİ BÖLÜM
İşbirliği ve Koordinasyon
MÜDÜRLÜK BİRİMLERİ ARASINDA İŞBİRLİĞİ
MADDE 20-
a)Müdürlük dâhilinde çalışanlar arasındaki işbirliği ve koordinasyon müdür tarafından sağlanır.
b)Müdürlüğe gelen tüm evraklar toplanıp, konularına göre dosyalandıktan sonra müdüre iletilir.
c)Müdür evrakları gereği için ilgili personele tevzi eder.
d)Bu yönetmelikte adı geçen görevlilerin ölüm hariç her hangi bir nedenle görevlerinden ayrılmaları durumunda, görevleri gereği yanlarında bulunan her türlü dosya, yazı ve belgeler ile zimmeti altında bulunan eşyaları bir çizelgeye bağlı olarak yeni görevliye devir teslimini yapmaları zorunludur. Devir-teslim yapılmadan görevden ayrılma işlemleri yapılmaz.
e)Çalışanın ölümü halinde, kendisine verilen yazı, belge ve diğer eşyalar birim amirinin hazırlayacağı bir tutanakla yeni görevliye teslim edilir.
DİĞER KURUM VE KURULUŞLARLA KOORDİNASYON
MADDE 21-
a)Müdürlükler arası yazışmalar Müdür’ ün imzası ile yürütülür.
b)Müdürlüğün, Belediye dışı özel ve tüzel kişiler, Valilik, Kamu Kurum ve Kuruluşları ve diğer şahıslarla ilgili gerekli görülen yazışmalar; Memur ve Müdürün parafı, Belediye Başkanının veya yetki verdiği Başkan Yardımcısının imzası ile yürütülür.
ALTINCI BÖLÜM
Evraklarla İlgili İşlemler ve Arşivleme
GELEN GİDEN EVRAKLA İLGİLİ YAPILACAK İŞLEMLER
MADDE 22-
a)Müdürlüğe gelen evrakın önce kaydı yapılır. Müdür tarafından ilgili personele havale edilir. Personel evrakın gereğini zamanında ve noksansız yapmakla yükümlüdür.
b)Gelen ve giden evrak kayıt işlemleri elektronik ortamda yapılır.
ARŞİVLEME VE DOSYALAMA İŞLEMLERİ
MADDE 23-
a)Müdürlükte yapılan tüm yazışmaların birer sureti konularına göre ayrı ayrı klasörlerde saklanır, işlemi biten evraklar arşive kaldırılır.
b)Müdürlüğe bağlı tüm birimlerde dosyalama işlemleri, Standart Dosya Planı kurallarına uygun olarak yapılır.
YEDİNCİ BÖLÜM
Denetim
DENETİM, PERSONEL DİSİPLİN HÜKÜMLERİ
MADDE 24-
a)Yazı İşleri Müdürü tüm personelini her zaman denetleme yetkisine sahiptir.
b)Yazı İşleri Müdürü 1.Disiplin Amiri olarak disiplin mevzuatı doğrultusunda işlemleri yürütür.
c)Yazı İşleri Müdürlüğünde çalışan tüm personelin izin, rapor, derece ve kademe ilerlemesi, ödüllendirme vb. özlük işlemlerinin takibi yapılır.
SEKİZİNCİ BÖLÜM
Çeşitli ve Son Hükümler
YÜRÜRLÜKTEN KALDIRILAN YÖNETMELİK
MADDE 25- Bu yönetmeliğin yürürlüğe girmesiyle birlikte, Belediye Meclisinin 07.06.2012 tarih 2012-12/129 sayılı meclis kararı ile kabul edilerek yürürlüğe giren Yazı İşleri Müdürlüğünün Görev ve Çalışma Yönetmeliği yürürlükten kaldırılmıştır.
YÖNETMELİKTE HÜKÜM BULUNMAYAN HALLER
MADDE 26- İşbu yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde yürürlükteki ilgili mevzuat hükümlerine uyulur.
YÜRÜRLÜK
MADDE 27- Bu yönetmelik hükümleri Karadeniz Ereğli Belediye Meclisinin onayından sonra Belediye internet sayfasından yayımı ile yürürlüğe girer.
YÜRÜTME
MADDE 28-Bu yönetmelik hükümlerini Karadeniz Ereğli Belediye Başkanı yürütür.
|
|
|
Komisyon Başkanı |
|
Komisyon Başkan V. |
Yılmaz PARTLAK
|
|
Erkan MUTLU |
Üye |
Üye |
Üye |
Barbaros Hayrettin TABAK Yüksel BAŞKAN Ayhan EROL
KDZ.EREĞLİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Sıra No |
HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ ) |
1 | Gelen Evrak | Dilekçe veya resmi evrak | 30 dakika |
2 | Giden Evrak | Müdürlüklerden gelen evraklar | 30 dakika |
3 | Gerçek ve Tüzel Kişilerin İhbar ve Şikayet Dilekçeleri | Dilekçe ve ekleri | 30 gün |
4 | Nikah İşlemleri |
1- Nüfus Cüzdanı, 2- Evlenme Ehliyet Belgesi, 3- Evlenme Beyannamesi, 4- Fotoğraf, 5- Resmi ve Özel Sağlık Kuruluşlarından Alınan Sağlık Raporu |
1 GÜN ( MÜRACAATIN YAPILDIĞI GÜNDEN SONRA 6 AY İÇİNDE) |
5 | 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı | Dilekçe | 15 iş günü |
6 |
Yüksek Öğrenim Çıraklık Staj Eğitimi |
Başvuru Dilekçesi ve Bağlı Olduğu Okuldan Getirilen Yazı |
15 Gün |
7 |
Meslek Lisesi Çıraklık Staj Eğitimi |
Bağlı Olduğu Okuldan Getirilen Yazı |
15 Gün |
8 |
Açıktan Atama İşleri |
Başvuru Dilekçesi ve Hizmet Cetveli |
30 Gün |
9 |
Naklen Atama İşleri |
Başvuru Dilekçesi ve Hizmet Cetveli |
30 Gün |
10 | İhale Dosyası teslim alınması |
İhale dosyası |
1 dakika |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri | : | Yazı İşleri Müdürlüğü | İlk Müracaat Yeri | : | Başkan Yardımcılığı |
İsim | : | Funda DEMİRKOL | İsim | : | Mehmet Tayyar MENDEŞ |
Unvan | : | Yazı İşleri Müdür V. | Unvan | : | Belediye Başkan Yardımcısı |
Adres | : | Murtaza Mah. Hasan Arslan Sokak No:39 | Adres | : | Murtaza Mah. Hasan Arslan Sokak No:39 |
Tel | : | 0372 333 1 139 | Tel | : | 0372 333 1 156 |
Faks | : | 0372 323 30 46 | Faks | : | |
e-posta | : | fundademirkol@kdzeregli.bel.tr | e-posta | : | mehmettayyarmendes@kdzeregli.bel.tr |